NazlGlnen kendim henüz yaşamadım ama duyduğumu söylemek istedim. Şimdiden beni uyarıyolar çatı muayenesinde acısa bile sakın ık mık etme dediler. Çünkü özellerde azıcık sesini çıkarsan ilk söyledikleri şey sen daha buna dayanamıyoosun normal doğum yapamazsın oluyo. Ve ilk doğum olduğundan sende bişey bilmiyorsun korkuyorsun halbuki tabiki canın acıyabilir ve normal doğumla kıyaslanması imkansız. Doğumda suyun geliyor, açılma oluyo normal muayenedeki gibi olmuyor. Sezeryana almak için en güzel bahaneleri diyorlar. Çünkü Sezeryanda daha çok para var. 😏