Barbie77 ben de bebek arabası çok araştırdım hem çok ağır olmayan hem de bebeğimin de rahat edeceği bir araba almak istiyordum yalnız çıktığımda arabaya koyarken beni zorlamasın diyordum , cybex mios aldım hem çok şık hem de rahat konforlu bir araba, balios kadar ağır da değil, balios bana ağır gelmişti