Merhaba arkadaşlar 8+1 haftadayım. İki hafta önce kanamam oldu doktora gittiğimde bebek iyiydi kanama alanı var dedi. Ben iki haftadır yatıyorum ama hala lekelenme bitmedi. Aynı durumu yaşayan oldu mu ne zaman biter bu lekelenme. Artık psikolojik olarak kötü etkilemeye başladı beni. En son muayeneye gittiğimde kanama alanı küçülmüştü ama lekelenme bitmiyor