bebegimolacak hayır bebeğim şık idrara çıkarsın çünkü rahimde baskı olur ama yukarıda arkadasin dediği gibi bu belirti ileri zamanlarda cikiyor bende dokunamayacagim kadar şiddetli göğüs ağrısı oldu yatamiyordum kıyafet bile giyemiyordum ve Rahim kısmında regl olacakmışım gibi baskı ve ağrı hep hissettim ve şeffaf akıntı her seferinde lavaboya adet oldum diye gidiyordum ama akıntı görüyordum ve gecikmenin 12. Günü test yaparak öğrendim bende pcos var o sebeple yine adet gecikmesidir diye düşünmüştüm bide bir kaç ay denemiştim tutmayınca salmıştık tek veya 2 ilişki mi ne oldu sadece o ay kısmetmiş gerçekten inşallah en yakın zamanda burada hamilelik haberini aliriz Allah kucağını doldursun🥹🧿❤️