Fatmauzun_ 17 haftaya kadar net erkek denıldı sonra kıza benzıyor denıldı perinatoloj baktı 21 haftalıkken kız dedı pazartesı netlestırelım dedı tekrar gıttım bu seferde erkek dedı ben sımdı ne yapacagım 23 haftalık oldum burdakıler ınsatdakıler hep erkek dedı ebrar kubra9090 mavıs aklıma gelemeyecek kadar herkes erkek dedı ama doktorda en son erkege benzettım dedı sızce ?
Melosum34 Fatmauzun_ erkekten kıza dönüyor mu Ki cinsiyet bana da 16 da erkek denildi 😄başka da gitmedim
Hasret3449 Fatmauzun_ canım aynı kaderi paylaşıyoruz ben de böyle bir post açtım 12. haftada %90 kız denildi 16. haftada %90 erkek denildi 18. haftada tekrardan kız denildi ben ne yapacağım😒 Fotosunu da atayım bacak arasına bak
Hasret3449 Neferut canım bizim bacak arası bize de bir %90 kız deniliyor bir %90 da erkek denildi tekrardan kız denildi bu da dünkü bacak arası
Ayseglllllll Hasret3449 18. Haftaya kadar kız 19. Haftada erkek 23. Haftada detaylı erkrk dedi erkek kaldı😂😂
Hasret3449 Ayseglllllll hayırlısı inşallah bizim de netleşir canım en azından insan bir tanesini odaklanıyor ve onun kıyafetlerini onun eşyalarını seviniyor ama şu an ne olduğunu bilmediğim için ne yapacağımı da bilmiyorum
Sermec27 Fatmauzun_ bende senin bebeği kafa ve kemik yapısına göre erkeğe benzetmiştim ama geçen bacak arasıni attığında bacak arası bomboştu kız olabilir demiştim yani aşırı tereddütte kalmıştım doktorlar bile tereddütte kalmış hakkında hayırlısı olsun inşallah bir an önce öğrenirsin
Fatmauzun_ Sermec27 evet abla sende erkek demıstın sımdı erkek dıyor o gecenkı bos olan meydı pıpı ıcerı kacıp gerımı gelıyor
Neferut Hasret3449 inşallah bir an önce netleşir canım biraz daha büyüsün bakalım alışveriş için acele etme