Doamomy12 😑 malesef, anlayışsız oluyor çoğu kimse, ben de kv. yüzünden çok hirpalandım dediğiniz şekilde, bana hastaneden çıktığım gün yeşil mercimek filan yedirmeye çalıştı. Ama ilk beş gün hem dikiş hem karın bölgem benim de çok acıdı, yatma - kalkma, oturma eziyet gibiydi 🥴 bu durum zamanla gececek