HavvaKosar Kızlar merhaba bi konuda fikrinize ihtiyacım var gittiğim hastanede fotoğrfaci ücretini kendimiz karşılıyoruz ama hastane çekimi mi yaptırsam yoksa dogumdan sonra yenidoğan çekimi mi çok kararsız kaldım
2mnnosanne123 HavvaKosar ben ilk doğumumda da yeni doğan çekimi yaptım sezeryn oldugum için çekim yapmaktan zorlanacagmı düşündm iyikide öyle yapmışm ikincyde öyle planlıyorum
TwinsAndBeren HavvaKosar yenidoğan çekimi yaptırın hastanede en şiş ve yorgun bitkin halinizle çekim yaptırıp ücret vereceğinize kendinizi toparlayınca daha profesyonel şekilde yenidoğan çekimi yaptırın aile çekimi de ekleyebilirsiniz birkaç poz
HavvaKosar 2mnnosanne123 Bende sezeryan olucam muhtemelen o yüzden yenidogan daha mantikli olucak sanirim
HavvaKosar TwinsAndBeren Aile çekimi paketin içerisinde var hastane çekiminide ameliyathanede falan hatira kalsin diye istemiştim ama durumlardan dolayi sadece birini secmek zorundayim
Annepenelope https://www.instagram.com/izmir.babystudio?igsh=NjFucDhnajl4dTJr https://www.instagram.com/tulinvardarphotography?igsh=MWIybXdoN3o2aDQ5 Ben bu stüdyoda cektiriyorum fotograflarımı cok memnunum 💕önerimdir Hamilelere özel kıyafetler de var .hastanede cekimi cok sevmiyorum en güzeli azcık atlattıktan sonra stüdyoya gidip çekilmek bence