Nur0907 cumartesi gününden beridir bu sorunla uğraşıyorum. Çok şükür bugün biraz daha hafifledi. Bu süreçte bol bol su içtim, çalıştığım için iç çamaşırı sık sık değiştiremedim günde bir değiştim ama ıslandıkça peçete koydum onu sık değiştirdim kuruyunca çıkardım falan ki ıslaklığa maruz kalmayayım. Akşam eve gidince elbise giydim ve iç çamaşırı çıkardım hava alsın diye. Bu süreçte de taharet suyuna mutlaka nioli yağı ekledim çamaşırıma da damlattım. Son iki gündür de günde bir kere elma sirkeli suyla sildim orayı. Cumartesi pazara göre bi tık daha iyiyim tabi tamamen bi iyileşme yok henüz ama ben aynı zamanda progestan da kullandığım için o da tetikliyor olabilir çünkü sabahları daha kötü oluyorum. Belki size de faydası olur diye uzun uzun yazmak istedim.