Solmaz-Papatya Erken gebelik testi yaptım negatif silik çizgi bile çıkmadı bu aydan umudumu kestim regl olmayı bekliyorum😔
Aysinnn Solmaz-Papatya bı sonra ki ay yine umutla dolu. Hayırlısını isteyin bu ay olmamış ama gelecek ay belki olucak ve hayırla gelecek bilemeyiz. benim de takvime göre regl 12 si görünüyor testlerim de negatif umutla beklemeye devam ediyorum.