Gulcan35 Kızlar selam. 36+4um. Bugün bogaz ağrısıyla uyandim sabahtan beri gecmedi. 33 haftalıktan beri erken doğum riskim var. Doğum olurda bebegime bulaştırırım diye cok korkuyorum. Ne yapabilirim. İyice kotulesmeden kurtulmam lazım
_ozlmm Gulcan35 Ayy bende burda bekleyeyim 36+2 yim benimde öyle oldu bu sabah ve geçmiyor çok halsiz hissediyorum kendimi sabah limon bal karabiber yaptım sıcak su ile ama çokta içemedim zararı olur mu olmaz mı bilemedim bir iki yudum aldım biraz yumuşattı sonra yine aynı