Nimhande ben kendi isteğimle kimsenin gelmemesini istiyorum 😂 annem de kaynanam da ayrı ayrı sorunlu tipler bir de birbirleri ile anlaşamazlar gelip soğuk savaş yapıp bana saçma laflar sokup moralimi bozacaklarına hiç gelmesinler, ve benim ilk çocuğum olacak Allahım izniyle eşimin yardımıyla hallederim. Sizin bir de ikinci anneliğiniz, evet zor olur ama altından kalkarsınız kendinize üzmeyin bence, maalesef herkes ebeveyn tarafından şanslı olmuyor