Melmer Arkadaşlar 16. Hafta ve saçma bir baş agrısı özellikle sol baş tarafta tansiyonum 10/7 hep bu civarlarda 12 yi geçmez bunu yaşayan varmıdır???? Eğilip kalkarken zonkluyor özellikle😭😭😭
Pnr_02 Sormayın benimde baş ağrım felaket tansiyonum düşüyor doktora sordum tansiyon düşmesinden korkmayiz dedi baş agrisina da parol kullanıyorum ama çok fena
Melmer Pnr_02 evet tansiyon yükselmesin isteriz ama bu fena tüm gün bi agırlık var gözlerimde hareket ettikçede sol tarafa girip çıkıyor sizinde öylemi bilmiyorum bi sıkıntı yoktur inşallah
Pnr_02 Vallhi doktorları bilirsnz düzgün bisy bile demiuorlar en son n hastaneyi aradım bı sıkıntı olmaz size zorluk verir dedi bu kadr zırt blpirt da insan hastaneye gidemiyor merak da ediyorum siz hiç sordunuzmu doktorunuza
Melmer Pnr_02 yani bu kadar çok değildi sordugumda normal dedi geçiştirdi. Tansiyonumu takip ediyorum kanlarımda normal aceba gebelik migreni mi bilemiyorum