Dünden beri yürüyemiyordum canım cok yanıyordu hala aynıyım ama batma kemik acısı var kontrolde doktor bebek baş geliş pozisyonda dedi ve başını kasığımın oraya sıkıştırdığı için kemiğime baskı yapıyomuş dolayısıyla canım çok yanıyor ve yürüyemiyorum köpek hareketi yap eğil belki düzelir kesin değil ama dedi başına gelen var mı ne yapmalıyım bacağımı açıp kaldıramıyorum bile