Ben geçen hafta bugün berbat bi kabızlık sebebiyle gittim düzenli sancılarım çıktı. Servikal uzunluğum da kısalmış. 35+0 dı haftam. Doktor serum verdi serumdan sonra düzelmezse bir gece yatırırım dedi. Serumdan sonra daha da çok sancılar çıktı yatış verdi tüm gece serum ilaç aldım ciğer geliştirici vuruldu. Sancı yine çıktı ama daha iyiydi sanırım doktor eve gidebilirsin önlemeye çalışmıcam ciğer geliştiricini vurduk haftan da kurtarır doğum başlasa da alırız dedi gönderdi. Dün kontrole gittiğimde sancım çıkmadı