Nebiyekorkmaz Yakın zamanda Kimyasal gebelik yaşadım 5 Eylül’de regl olmam gerekirken hala olmadım acaba adet döngüsü mü değişti veya değişir mi aynı durumu yaşayan var mı
seda_ay Nebiyekorkmaz bende kimyasal gebelik geçirdim 3 ağustosta 15 agustosta bitti bir hafta sonra tekrar başladı ve 7 9 Eylül’de bitmişti lekelenmelerde şimdi gene lekelenmeye başladı normalmi
Hifaakim Nebiyekorkmaz bende 13 temmuzda geçirdim kimyasal o kanama oldu 4 5 gün kadar daha da olmadı ben onu regl diye hesapladım şuan 9 gün var diye gösteriyo uygulama bakalm öyle mi olucak yoksa daha sürücek mi regl süresi
Strawberry48 Kimyasal gebelikten sonra adetin özellikle ilk adet çok geç gelebiliyor benim öyle olmuştu
Nebiyekorkmaz Strawberry48 İlk defa bugün kahverengi leke geldi 1 kere tekrar gebelik söz konusu olabilir mi acaba 🙏
Strawberry48 Nebiyekorkmaz bütün değerleriniz normal ise neden olmasın benim bütün gebelik serüvenim tüp bebek üzerine idi…
Nebiyekorkmaz Cuma günü 9 gün gecikmiş oluyor reglim cuam günü kan vermeye gideceğim eğer varsa bişey tam net belli olsun 🙏