oznr_06 merhaba hayırlı olsun. Bazıları yazmış 1500 fon kese vs bebek görünüyor diye. Bir kese her hamilelik kendine özel bak bende 10 haftalık hamileyim anlatayım sana hemen. O yazanlara göre strese girebilirsin sağlıksız bı gebelik mi diye boşuna. Ben ilk pozitif testten sonra Dr gittim ultrasonda gebeliğe dair birşey cikmadi. Dr normal görünmemesi bı kan ver dedi değerim 1237 çıktı. Gebelik vardı 4 haftasindaydi. Dr haftaya gel dedi karnından giremedi alttan bakmak istedi baktı kese görünüyor plasentada oluşmuş ama bebek yok iki hafta sonra gel dedi. İki hafta sonra gittiğimde şükür bebeğimde gördüm . Ama kap atışı yoktu. Dr haftaya tekrar gel dedi gittim 8+4 te kalp atışını duydum . Bazilar 5. Haftada duyuyor . Benim bı arkadaşım 11. Haftada duymuş oğlunun kalp atışını. O sebeple çok fazla acele edip strese girme. Benim Drlarim hiç olumsuz birşey söylemeden beni strese sokmadan biraz daha bekmemi istedi . Sizde hemen duymazsanız stres yapmayın diye yazdım. İnsanlar başından geçenler normalde şöyle oluyor diye anlatıyor ve bizde aksi olunca korkuyor insan. Ben şu şekilde yaşadım diye anlatan çok az kişi var