Bas00 Arkadaşlar bat 16 2 gun onxe kan verdim 40 çıktı ama karnımda aşırı sislik ve agri oluyor çok aşırı değil ama hafif ishal gibide oluyorum normalmi sizce yoksa başka bi saglik sorunundanmi kaynakli yasayaniniz varmi tüm bunlari