Migrenligebe Cakmak erdeme gidiyordum. Doktorumdan da cok memnundum. Fakat hastane tam bir rezalet. Sizden para alabilmek icin sagliginizi hice sayiyorlar. 30. Haftada Apandisit suphesiyle gittim, hicbi seyin yok dediler, allahtan guvenmeyip aksam bir de devlete gittim. Apandistim patlamak uzereymis acil ameliyata alindim. O gun sabah 10’dan aksam 8’e kadar bizi oyalayip bir ton paramizi alip bir de bebegimle benim canimi riske attilar.