Aselinannesi74 Arkadaşlar 11 haftalık hamileyım SSK lı çalışanım işyerine bildirmem için doktordan yazılı kağıt mı almam gerekiyor nasıl yapacağım bilmiyorum bilgi verir misiniz
Yeniyeniden Aselinannesi74 test yeterli oluyor kan testiniz ile ispatlayanilirsiniz ben öyle vermistim ayda bir doktor hakkınız var ücretli
CaglaBaykus Aselinannesi74 en geç 3. Aya bildirmeniz gerekli. Özel haklariniz var mesela sizi günde en fazla 7 saat çalıştırabilir gibi. Doktor haklariniz mevcut. İşletmenizin büyüklüğünü bilmiyorum ama kan testiniz ile birlikte gerekli birime bildiriniz.