Nurbozdag08 Kızlar Buca kadın doğuma gidiyorum. 28 haftalığım. Doktorum da iyi memnunum ama malum çok kalabalık, ultrasonda vermiyor. Eşim de giremiyor yanıma almıyorlar erkek içeriye. Siz hangi devlet hastanesine gidiyorsunuz memnun musunuz
Esma_Sakmak Bende torbali devlete gidiyorum damla hanıma ama ona devam etmekte kararsızım 3 sezaryenim olacak 2 li ve 3 lu tarama testlerini yaptirmadigim için doğumunu yapmam diyo İzmire git diyo bende o testleri yapmak istemiyorum çok arada kaldım
Kalbiminsevinciii Esma_Sakmak bende yaptırmadım ve şehir hastanesinde çok üstüme geldi doktor. Bebeğinin sağlıklı olup olmadığını bilmeden takibini yapamam önce perinatolojiye göndercem seni dedi. Gittim ve prof doktor güldü bunun için mi gönderdi seni buraya. Öyle şey olur mu gidip doktoruna takibimi yapmanızda bir sakınca görmüyor doktor bey dersin dedi. O şekilde devam ediyoruz ama doktorumu değiştireceğim