Bsra17 Peri_6161 ben neslihan bezirganoğluna gidiyorum çok ilgili ben çok memnun kaldım.bu ay sonunda randevum var sabirizlikla bekliyorum valla
1ercelep Peri_6161 ben ömür erden e gidiyorum cok iyi. Bayanlarda cok ilgiliymis ama oyle duydum. Acildem gittigimde denk geldim cok guzel aciklama yapiyorlar baslarindan atana denk gelmedim
Peri_6161 Bsra17 ben suan ılcede gıdıyorum ama oraya dosya acmam gerekıyor dogum ıcın yakın bızamanda gıderım sanırım