Aranızda yakın zamanda Diyarbakır Kadın ve Doğum Hastanesi’nde sezeryan olan var mı ? Hem özel hem devlet takipliyim. Geçen kuaföre gittiğimde bayanlar kendi aralarinda devlet hastanesinin normal doğumunun kötü ama sezaryen doğumunun iyi olduğunu dile getiriyordular. Özeller aşırı pahalı olmuş durumda. Şuan gittiğim doktorun sezaryan doğum ücreti 24 milyar 🫤 Evet doktorumdan memnunum ama sadece 1 gece için bütçemi başka alanlarda mi kullansam diye düşünmüyor değilim. Bu konuda yardımcı olabilecek birileri var mı ?