silacetin88 Merhaba kese vajinal ulturasonda 5. Haftada gözüküyor. bende bir düşük yaptım.
İlk hamileliğimi öğrendiğimde çok heycanlıydım. Adetim üç gün gecikmişti öğrendiğim gün doktora gittim. Vajinal bakıcaz dedi. Ben ilk istemedim. Bebeğe zararı yok diyince kabul ettim. Kese görülmedi. Bir hafta sonraya çağırdı. Yine vajinal ultrason ve sadece kese göründü. Bebek görünsün bir hafta sonra bi daha gel dedi ve yine vajinal ve yine bebek yok. Üç gün sonrada kanAmam başladı. Düşük yaptım. Bu deneyimimden sonra kesinlikle erkenden doktora gidilmemesi gerektiğini anladım. Şuan 10+0 Haftamdayım. geçen hafta bebeğimi karından gördüm. Ve herşey çok güzel. Tabii ben kötü tecrübe yaşadım diye herkes yaşacak değil ama bence biraz sabredin, erkenden gitseniz de birşey göremiyorsunuz ve içinizde hep şüphe oluyor. Uzun oldu kusura bakmayın.