Busetacir Kızlar merhaba🌸 8+3 haftalık hamileyim ve çok şükür bulantı sorunum yok. Normalde midem çok hassastır ama gebelikte rahatım🙏🏼 benim gibi olup kız doğuran oldu mu genelde erkek olur yazıyor. Tabi fark etmez ama sormak istedim alakası var mı sizce
mcansu Busetacir yok valla ilk bebeğim erkekti doğuma kadar sürdü bulantılarım ki 42de doğurdum üstelik sen düşün 😅 şimdi henüz cinsiyeti bilmiyorum aynı bulantı kusma mevcut
Busetacir mcansu ayy geçmiş olsun Allah kolaylık versin. Ben mideden çok çektim yıllarca ve hep dua ettim gebelikte yaşamayayım şu bulantıyı diye, şükür şuan rahatım. Sizin de bir an önce geçer inşallah🙏🏼😊
mcansu Busetacir ay ne güzel sizin için çok sevindim inşallah hiç olmasın da zor çünkü Çok teşekkür ederim ayrıca 🌸