Kızlar merhabalar. Önerilerinizze ihtiyacım var. Beş yaşında bir kızım var . İki buçuk üç yaşından beri tuvalet egitimi sürüyor başta zorlu geçti sanırım biraz fazla yüklendim kızdım o zamanlar gündüzleri idrarı kaçırmaya başladı. Geceleri asla kaçırmıyor bu arada kıvranıyor dönünce tuvakete götürüyorum. Şu bir seneyi geçiktir çişin var mı dedigimde hayır diyor ama tuvalete götürğnce yapıyor. Onun haricinde kendisi demiyor. Anasınıfına başladı okulda ögretmen soruyomul yok deyince gitmiyormuş bu sefer altına kaçırıyomuş napmalıyımmsizce. Randevu aldım ürolojiye götürücem