Momtsy Kızlar sürekli halsizlik hali hiçbirşey yapasım yok yemek çamaşır yıkayacak enerjim yok geçecek mi bu hal yoksa hep böyle mi kalcak 🫠😞
tomrisinannesii Momtsy 36 ya girdim bende bi iş yapasım yok. Uykum var, halsizim ama bir evladım var onunla ve evle ilgilenmem gerekiyor. Zor duruyorum. Diren kızım diye diye bi hal oldum
Kontes001 Momtsy o zaman bilemeyeceğim. Benim yatıp oturunca belim falan ağrıyor ama ayakta sıkıntı yok