1gamze özelde gebe takibim yapılıyodu ama erken doğum riskinden dolayı doktorum araştırma hastanesine yönlendirdi şuan devlette yatışlı hastayım. İzmirdeki Özel hastanelerin hiçbirinde aşırı prematüre bebekler için yenidoğan yoğun bakımı ve uzman doktorları yok o yüzden araştırma hastaneler daha güvenli