Arkadaşlar şuan ağlayarak yazıyorum, amniyon sıvım 10 olması gerekirken 4 e düşmüş. Bol bol su içtim, havuç suyu içtim ama faydası olmadı sanırım. 2 hafta sonra tekrar çağırdı doktor. Şuan 27. Haftadayım. Herhangi bir gelişim geriliği, su sızması vs yok. Ama ne yapacağımı bilmiyorum, amniyon sıvısı az olup yükselenler oldu mu? 4 lü değerlere düşenler? Allah aşkına bilgi verebilir misiniz? Çok korkuyorum çünkü.