sd18 bende aldım kadın doğum doktoru önermiyorum ama sen bilirsin dedi sağlık ocağındaki doktorda bana göre hiç bir sakıncası yok ama kadın doğumcular neden böyle diyo anlamıyorum dedi bende aldım ilk gebeliğimde de doğuma kadar yarım yarım kullandım şimdi yine kullanıcam iki çocuğum var onlarla ilgilenemiyorum bide kızım 1.sınıf ilgiye ihtiyacı var yemek yapamıyorum mecbur kullanıcam çünkü prilam kesmiyor