Kızlar selam, 32+5ikiz hamileyim
Bebeklerim bugün 31haftayla uyumlu çıktı
Rahim ağzında hunileşme dedi doktor, mantar enfeksiyonu var dedi
Ciğer geliştirici yapıldı antbyotik serum takıldı yatacakmışım fazla hareket etme dedi ve yeni ilaçlar başladı
Sorum şu; ne yesem kilo alırlar😔
Yumurta, kaşar, kuruyemiş, et, balık, kurubaklagil herşey yiyorum aç kalmıyorum zaten tansiyonum düşüyo
Ne yapabilirim bu haftadan sonra😔