isimsizdir Cinsiyet daha belli değil ama kız hissediyorum Kızımın ismi Beril Erva Buda kız olursa Berrin Efnan koymayı düşünüyorum Sizce güzel mi uyum olarak da yakıştırıyorum ama kardeşime sordum Beril Berrin aynı gibi karıştırılır diyor sizce
Balyanaklikoalam isimsizdir efnan ismi bir tek bana mı zor ve güzel gelmiyor bilmiyorum ama sevemedim üzgünüm
Balbebek012 isimsizdir başka isimler bakabilirsiniz sırf ilk kızınıza uyacak diye ikinci kızınıza haksızlık etmeyin bence