ikincibaharrr 9 haftalıktı bir hafta önce kalp atışlarını duymuştum durmuş ne yapacaklar şimdi bilgi verin lütfen @Moz özellikle sizi etiketledim konuşuyorduk arada
Gzde_defne ikincibaharrr geçmiş olsun..Allah sabır versin.önce ilaçla düşürmeye çalışırlar sonra düşmezse kürtaj yaparlar diye düşünüyorum canm
Hasret18ayaz ikincibaharrr çok üzüldüm canım belirli bir sebep söylediler mi peki kürtaj olursun 5+5 de kürtajla almışlardı bebeğimi
ikincibaharrr Asi_07 Gmzcngz Bergamot Gzde_defne Ayguness Hasret18ayaz RiRi22 Moz Herkese tek tek cevap veremedim hiçbir belirtim yoktu ara ara hafif karnım ağrıyıp geçiriyordu kanama da olmadı özel hastane radyoloji de baktı anestezi ile uyutup alacaklarmış bir bebeğim var 10.5 aylık ne yapacak bilmiyorum eşim yanımda ama kızım emmek isteyecek en az 4 saat sonra emecek Moz
RiRi22 ikincibaharrr öncelikle çok geçmiş olsun. Aynısı benim de başıma gelmişti . 10. Haftada kalbi durmuş gelişim 7. Haftada durmuştu. İlaçla düşük yaptırdılar. Sonra anestezi ile vakumlu kürtaj olmuştum. Rabbim sağlıklı gebelik versin cümlemize.
Moz ikincibaharrr çok geçmiş olsun çok üzüldüm.Kürtaj yapılıp 3 ay korunun der dr.Bende ctesi gidicem korkuyorum açıkçası
Moz ikincibaharrr canım hatırladığım kadarıyla kesen sat tarihine göre 2 hafta gerideydi ve folik asit kullanmadığını söylemiştin.Bunlardan sebep olabilir belki bilmiyorum ilk 3 ay çok riskli zaten. Çok şükür ki bir bebeğin var şu an bana sarıl ve şükret Bir an önce bu durumu da atlatırsın inşallah çok geçmiş olsun🌸🌸
Mervealya1992 ikincibaharrr sütünüzü sagıp stoklayın 2 3 poşet stoklayın ozaman emzirmesende o sütü içer
ikincibaharrr Moz doktor genetik hastalıklı olacaktı muhatemelen dedi suyu da bitmiş fasulye gibi olması lazımken yamuk yumuk bebek
Hasdilq Moz benim de bebeğim sat tarihine göre geride çünkü o vakit evimde değildim şehir dısındaydım geldiğimde adetimin üzerinden 2 hafta geçmişti folik asitte kullanmadım şuan 20 haftalığım bence herkesin farklı gelişimsel olabilir
MUCIZEMM__ ikincibaharrr geçmiş olsun canım doktor bi sebep söyledi mi neden olduğuna dair kalp atışı bir haftada neden durur ki 🙁
ikincibaharrr MUCIZEMM__ saolun genetik hastalıklı olacaktı muhatemelen dedi suyu da bitmiş fasulye gibi olması lazımken yamuk yumuk bebek bilmiyorum hayırlısı böyleymiş demekki anesteziden de korkuyorum
Moz ikincibaharrr anestezi altında olacak zaten uyandığından hissetmeyeceksin bile ayrıca bu ameliyat sayılmıyor korkulacak bir şey yok maalesef ben de yaşamıştım bu durumu
Naznaz110 ikincibaharrr hiç korkmayın bayılıp uyandığınızda hiçbir ağrı felan hissetmiyorsunuz ben normal hayatıma devam etmiştim çok kötü durum Allah yardımcın olsun senin bebeğin var tesellin benim ilk bebeğimdi😔
MUCIZEMM__ ikincibaharrr ah yavrum benim ya 🙁 çok geçmiş olsun belki de hayırlısı böyleymiş sonraki sağlıklı gebeliklere inşallah 🙏
ikincibaharrr Moz peki ameliyathaneye girdiğimiz zaman çatala mı alıyorlar nasıl oluyor sonda falan takacaklar mı