Herkese merhaba cuma gunu hamıle oldugumu idrar testi ile ogrendım ctesi gunu doktora gıttım beta hcg değerim için kan verdım 167 çıktı bir gün sonrası pazar gecesi verdim 260 çıktı pazartesi sabah verdim 284 cıktı bugün çarşamba günü verdim sabahtan 546çıktı . Doktor artış iyi diyor . Ama bir arkadaşım düşüpe doğru gidiyor normalde 1000 lerde olması lazım muhtemelej düşük olur diyor bilen yardımcı olabilirmi ?