Gulieffamms Reglime daha 3 gun var test yaptim o saniye 2 cizgi olustu ama biri silik cizgi idi sonra biraz netlesdi cizgi ama bir kac saat sonra idrar lekesi geldi ama silik cizgi hala oldugu gibi orda duruyor
Defnezumramom Gulieffamms hamile olma ihtimalin yüksek canım silik çizgi çıktıysa normal test miydi eğer normalse bi erken gebelik testi yap daha net çıkar çizgiler
Gulieffamms Defnezumramom yaparim canim kayinvalidem ve baldizim hamile oldugumu soyluyor ama inanmiyorum memelerimde fazla agriyor
Defnezumramom Gulieffamms valla çizgi var gibi sen dediğim gibi erken gebelik testi al bide adetin geçince dahada netleşir bu bence benim adetim geçmişti bu testte silik çıktı ben erken gebelikte yaptım onda daha net çıktı
Gulieffamms Defnezumramom canim ben azerbeycanliyim o yuzden erken gebelik testi ne bilmiyorum yani eczanelerde ismi nasil geciyor bilmiyorum
Defnezumramom Gulieffamms erken gebelik testi dersen verirler canım bunla arasında fiyat farkı oluyor zaten şöyle pembe kapaklı ince uzun çubuk şeklinde genelde
1k_miranur Gulieffamms hayırlısı olsun canım inşallah hamilesindir🌸bu arada Azerbaycan’ın neresinden bende Azərbaycanlıyımda onun için sordum
Defnezumramom Gulieffamms fazla damlattıysan fazlası çıkmıştır o önemli bişi değil ama o test fotosunda çizgi özellikle daha net