momandchild devlette zaten o haftalarda çok nadir cinsiyet soyluyorlar. 12+0 haftalıkti gittim 12+4 çıktı ultrasonda cinsiyet tahmini yapmadı bu haftalarda kemik yapısından tahmin ediliyor ama yanılma payı yüksek dedi söylemedi 😅 ilk hamileliğimde özelde 12. Haftada söylemişti doktor direk ama erkeğe benziyor olarak söyledi 16 da kesinlestirdi. Erkek olması yüksek ihtimal sizde de ama yine de 16-20 haftaları bekleyin 😊