User658383839 doktorlarin tahmini oluyor benim doktorum bana hangi yumurtalıktan oldugunu soylemisti arastirdigimds erkek bebek yaziyordu hep😃tabi o zmaanlar 5 bucuk haftaliktim sağ yumurtaliktan olmus demisti tek internette bakmıstım hemen erkek yazıyordu sonrasinda doktor degisikligi yaptim yol uzak oldugu icin suanki doktorumda tahminde bulunmustu 11 haftalarda ama bize demedi cunku kendini gostermedi hic bebek kalcasindan tahmin etmisti😂tabu detaylıya girdim orda kacisi olmadi ogrendik 😂nazlı bir erkek bebesi😍😂