Beyzaa6671 kişiden kişiye değişir canım benim öğlen bir bardak kadar suyum geldi akşama kadar bekleyip gittim 8 de doğumun başlamış diyince eve gidip sıklaşmasını bekledim dayanamayacak gibi olunca gittim suni almadan tam açıklıkla doğuma alındım ama suyum tamamen gelse evde beklemezdim