Kg16 Arkadaşlar merhaba, Az önce hamile olduğumu öğrendim 🥰 Normalde 5 hafta olması gerekiyor ama beta HCG değerim 161 çıktı (4 haftalık gibi) sizce normal mi
fairytale_ Kg16 beta değerine göre haftayı hesaplamıyor doktorlar canım son adet tarihine gore hrsaplaniyor bazen gec dollenmede olabiliyor beta degeri saglikli gebelik mi kimyasal mi ona bakiliyor hayirli olsun simdiden🌸
Kg16 fairytale_ Teşekkür ederim 🥰 Şu an çok mutluyum. Allah isteyen herkese versin. 🙏🏻 1.Gebeliğimde 14. Haftada kayıp yaşamıştım. Son adet tarihim 06.08.2024 şu an 5 haftalık
fairytale_ Kg16 aminn canım doktora gitmediysen doktora git bence kayın varsa ona gore belki ilac başlanır bisey yapılır 🌸Rabbim gönlüne göre nasip etsin
Ebruluuuuu Benim 28 Ağustos ta beya değer 35 2 Eylül de 128 9 Eylül de 1495 çıktı Sizce normal mi ve son adet tarihine göre hesaplama yapınca 6 haftalık ama doktorun dediğine göre 4 haftalık nasıl oluyor
Kg16 Bugün 16.00 da doktor randevum var. Hepinize teşekkür ederim. İnşallah sağlıklı bir gebeliktir ve güzel haberlerle gelirim 🥹❤️
Smbemdy Kg16 benimde son adet tarihim 6 agustos 3 eylulde adet olmam gerekti olmadim 4eylul kan verdim 163 ile ogrendim sonra 7 eylulde tekrsr verdim 1033 oldu . Bugun 4.40 da doktor randevum var..