nununundunyasi Evrimnbe alacağım sıra bana media markt çalışanları hep v12 yi önerdi, v15in daha ağır olduğunu arada çok belirgin farklar olmadığını ama hatrı sayılır bi fiyat farkının olduğunu söyleyince v12 aldım memnunum
Elifinannesi33 Evrimnbe ben v12 aldım v15 twtikli olunca kullananlar olumsuz yorum yaptı v12 den memnunum
Evrimnbe nununundunyasi v12 parça bakımından daha çok tetiksiz hafif ama oyuncak gibi geldi biraz v15 daha ağır ve bana bi tık daha sağlam geldi sanki tetiği var o düşündürüyor bir de en önemlisi koltuk altı aparatıyla koltuk süpürme aparatı yok inceledim bende ama kararsızım😑
nununundunyasi Evrimnbe inanın o tetik kısmı bi yerden sonra aşırı yoruyor her ikisini de kullanmış biri olarak söyleyeyim. Haricinde koltuk altına giren aparat olmazsa olmazlardan. Ben sadece v12nin haznesi çabuk doluyor diye sitemleniyorum ama boşaltması saniyelik iş zaten. V12 bile bi zaman sonra kolumu yoruyor hafif değil kaldı ki v15 daha ağır ama gene de sizin kararınız tabii ki :)
Barbie77 V15 tabii ki her zaman üst sürümü almak iyidir, bende de v15 var tetikli olmasıyla ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadım 2 senedir çok memnunum. Ayrıca v12nin haznesi daha küçük.