Kubra001111 bence tüp bebek canim, bende 3 senedir evliyim birkere asilama oldum tutmadi bizde esimin sperm degerleri iyi olmasina ragmen, yumurta gelistirici hap kullandim hergün sonra catlatma ignesi vurunmusdum sonra asilama yaptilar, neden tüp bebek dersen cok yoruluyor insan bu sürecte ben suan cok pismanim asilama yaptirdigima hem 800€ ma yazik hemde kullandigim hormon ilaclari maf etti beni zaten asilama 20% sansin oluyo bu ayni dogal yolla gebe kalmak gibi bisey (15%de dogal yolla her ay) yani pek etkisi olmuyo bence