Ayse0575 işin içinde olarak söyleyeyim bende hamileyim ben ikili taramayı yaptırmayacağım. Çünkü çocuğumda kromozom fazlalığı da olsa ben dünyaya getirmek istiyorum. Zaten var isede bu detaylı ultrasonda çıkıyor bu yüzden yaptırmak mantıklı gelmiyor bana. Tercih meselesi tabiki içinin rahat etmesi için yaptırmak daha mantıklı 😊 evet belli bölgeler de zaten büyük laboratuvarlar var ana merkeze gider oradan yurt dışına gider doktorlar bilmez pek çünkü gönderen laboratuvar sonuç süresi de ortalama bir ayı buluyor geçiyorsa bazen