Ebrueren Burun spreyi var serum fizyolojik var burun aspiratörü var küçükken burun spreyi hariç diğerlerini yapıyordum peki bu yaşta neler yapmam doğru
Ebrueren Ebrueren napabilirimmm oğluşum huysuzz doktora götürsem calpol yazıp burun spreyi vericek burunu temizleyin dicek calpol var verdim bueun spreyi sıktım ama serum fizyolojik yapmadım büyük durmaz diye korkuyorum bebekken rahat yapıyordum
Balyanaklikoalam Ebrueren ben 1 yaşında da temizliyordm burnunu sürekli gayette rahatlıyordu bir de buhar iyi gelebilir kuru bir ortam varsa mutlaka nemlendirin iyi gelir