zkd34 Merhaba, 38+2 oldum bugün. Karnım kasılıyor ama başka bir ağrı hissetmiyorum. Düzenli olup olmadığını takip ediyorum. Ağrı yokken de doğum kasılması olmuş oluyor mu? Yaşayanlar aydınlatabilir mi?
eliifyavuz00 zkd34 benim uzun süredir karnım sürekli sertleşiyordu doktorum bebek kendini doğuma hazırlıyor demişti. 38+3uz
zkd34 eliifyavuz00 sonrasında suyum da geldi, açıklığım 1 cm olduğu için yatışımı yapmadı doktor. Aralıklarla takip edip en geç yatın sabah yatışım yapılacak.