Mikrofon0 fidanylcn bende kullanıyorum ama sürekli her gün değil sancı çektiği gün sadece ilk kullandığım gün iyice gün boyu uyudu rahatladı sonra bir kere daha kullandım onda sadece gazı çıkardı uyku olmadı
merylii_ fidanylcn ben haftalarca kullandım kullandığıma bin pişman oldum çocuğum onu kullandığımda kabız oldu ve ağlamaktan helak oldu bizim hayatımızı sab simplex kurtardı (bebeğim kolik bebekti)
fidanylcn Mikrofon0 bende verdim bu gün uyuyor gazı olduğunda baya ağladığı günler veririm her gün kullanmayı düşünmüyorum
Sokratesss merylii_ aynen ya doktor benimkinin kakasına bakıp verdi verdiğim günden beri hutu değişti , tamam çok uykulu bi bebek değil ama hiç uyumaz mı insan ? sırtını yere koymuyor hep ağlıyor