Rabiamina Mom_88 bende bir kere oldu. Dahiliyeye gittiniz mi kan düşüklüğü, tansiyon ya da az su içiyorsanız olması normalmiş. Bir de yaşadığınız yer sıcaksa eğer bu saatte dışarı çıkmayın akşam serinini bekleyin. Sıcak yine tansiyonu oynatır.
fatsfats-92 Daha bi kaç gün önce ben yaşadım hatta postta açtım berbat bişey. Psikolojik de olabilir kalp daha fazla kan pompalıyormuş ondan da olabilir canım
Mom_88 fatsfats-92 ay gerçekten berbat birşey hayatı etkiliyor başımıda ağrıtıyor doğru nefes alma tekniklerini felan denedim ama yok etki etmiyor
Mom_88 fatsfats-92 özel hastaneye gidiyorum 10.haftadan 13e kadar kız dedi 16.haftafa kesinleşir bacak arası boş dedi
fatsfats-92 Mom_88 Beni mahvetti kaç gündür ama kafanı dağıt canım başka şeylere odaklanmaya çalış inan geçiyor yürüyüş yap evin içinde etraftaki nesleri sesli söyle beyaz dolap pembe kettle gibi vs inan işe yarıyor
fatsfats-92 Mom_88 Hayırlısı olsun inşallah banada açtığım postta dediler bende yarın gösterirse öğrencem inş bakalım doğruluk payı var mı