Kızlar merhaba, 38+5 ten selamlar şu ana kadar doğururum sanıyorumdum ama hala tık yok 😅 sanırım 40 ı görücez biliyorum son günlerimiz ama yinede aşırı sabırsızlaştım gelsin istiyorum artık merak ediyorum kızımı çokta duygusallaştım bunun dışında tabi kendimide dana yavrusu gibi hissediyorum çok ağırım heryerim ağrıyor sizde durumlar nasıl ? Doğumu kolaylaştırıcı neler yapıyorsunuz