Gzd5 Kaç haftalıkken sezeryana gün aldınız araca? ben bununla da ilgisi olduğunu düşünüyorum mesela 37. haftada sezeryan olunca süt gelmemesi normal ama 38-39 da süt gelmesi daha olası çünkü belki o bebek anne karnından erken alınıyor o yüzden vücut süt üretemiyor.. Neyse şöyle ki ilk gün bebeğim küvezdeydi biraz solunum sıkıntısı vardı o süreçte mama verdiler. İkinci gün bebeği odaya getirdiler çok az sütüm geliyordu ama bebeğe yetiyordu. Burda şunu anlamak lazım. Bebeğin ağzındaki tükürük bezleri memeyi uyarır ve süt kanalları çalışmaya süt üretmeye başlar. Ama aynı zamanda bebeğin emme gücü yeterli olmayabilir ilk günlerde ve bu yüzden süt üretimi yavaşlar. Size tavsiyem ikisini de mutlaka yapın. Önce bebeğinizi emzirin 15 dk kadar yani sonra uyuya kalıyorlar genelde. Sonrada süt sağın. Bebeğiniz _zaten kısa aralıklarda beslenmek ister küçük olduğu için ama çok kısa süre sonra ağlarsa hemen bu sütü verin ve anlarsınız ki bebeğinizin gücü emmeye yetmedi ama sağdığınız için bebeğiniz aç kalmadı ve beslendi. Zamanla sizde anlıyorsunuz sütünüz var mı bebek emiyor mu yetiyor mu diye kendinizi strese sokmayın🙏🥹 Bunu da söylemiş olayım sağdığınız sütü biberonla değil şırınganın iğnesiz ucuyla verin bebeğinize, ki meme reddi ihtimali olmasın. Onun dışında mutlaka sıcak ama sizi yakmayacak sıcaklıkta su torbasını sürekli göğüslerinizin üstünde tutun bu çok işe yarıyor. Sürekli olarak tutabilirsiniz ilk 3-4 gün için özellikle. Dediklerimi uygulayın inanın başka birşeye ihtiyacınız olmaz mutlaka emzirin süt gelmese de bebeğiniz emsin temas etsin aynı zamanda sağıma devam edin..