aysegulpolat121 Ya ben bugun 2li yaptirdim doktor sadece ultrosana bakti sekreterine bilgileri verdi bana birsey aciklamadi kan verdim kan sonucuna gore yorumlicak tedirgin oldum sizin nasil gecti ?
Srp53 aysegulpolat121 bana ulstrasonu yaparken demişti bir sıkıntı görmedim diye kan verdim sonucu çıktı onda da sıkıntı yokmuş
ozgmom aysegulpolat121 Bende iki gün önce gittim ultrasondan ense kalınlığı ve burun kemiğine baktı. Hemşireye bilgi verdi. Sonrasında kalkarken her şey normal dedi. Bende ense kalınlığı burun kemiğine baktınız mı dedim evet normal dedi verdiği ultrason kağıdında da zaten değerler yazıyor. Ben sormasaydım bana sadece her şey normal dedi.
Eluskonunannesi aysegulpolat121 merak etmeyin aksi bir durum gördüklerinde mutlaka söylüyor doktorlar ve ona göre yönlendirme yapıyorlar. Kan sonucu da gelince ultrason ile karşılaştırıp bilgi verir. Kendinizi boşuna strese sokmayın bebiş hissetmesin 😊
myangelson aysegulpolat121 devletteyse genelde öyle oluyor bizde de öyle oldu geçen hafta gitmiştik herşey yolunda gözüküyor dedi o kadar. Ense kalınlığı burun kemiği hakkinda vs yorum yapmadı ama kagidi bize verdiği için laboratuvara götürürken oradan baktım ben ense kalınlığı ölçüsüne burun kemiği var mı yok mu diye kendim baktım yani ultrason kağıdı falan verilmiyor zaten sadece ikili tarama için doldurulan kağıttan baktım sonuca 🥲
Hul3010 edaaay37 aç mı tok mu gittiniz kan verileceği için emin olamadım, ilk çocuğum çok olmadı ama unuttum o detayı ☺
edaaay37 aysegulpolat121 bende sormayı unuttuğum için özele gitmiştim tekrar heyecandan unutuyoruz malesef. İçinizi ferah tutun inşallah sonuçlar temiz çıkar.
Srp53 aysegulpolat121 hiç mi bir şey demedi ben de sormadım zaten kendi söyledi. Zaten 4-5 güne çıkmıştı benim çok da uzun sürmüyor çıkması.
aysegulpolat121 Srp53 icimi rahatlatmak icin tekrar gittim gerçekten doktor kotuymus ya yine birsey demedi ense kalinligina bakilip kan sonucuna gore yorumlayabilirim diyor kan sonucunuda laboratuvar 10-15 gun icerisinde cikar dedi
Srp53 aysegulpolat121 yani önceki gidişinizde ölçmüştür zaten sekreterine bilgi verdi demişsiniz kan sonuçları da önemli tabii ama yine de bir şeyler söylenebilir.
aysegulpolat121 Srp53 bugun gittim ilk defa perinatoloji doktoru ama gerçekten şu şöyle bu böyle demesini bekledim 2.ci gidisimde benek daha zaten parmağıyla gosteriyor şu kadar diyor şaka gibi neyse kan sonucunda nasıl yorumlicak bakalim
Htccndn Bende doktora gittim ultrasondan ense kalınlığına baktı ama 2li testte istedi banada bir kağıt verdi bende onu kan alma yerine götürdüm kanımı aldılar sonuçlar 2 hafta içinde çıkar dedi ve 2 hafta içindede çıktı
aysegulpolat121 ozgmom ben sormayı unuttugum gibi verdikleri ultrosan kagidinin fotoğrafınıda cekmemisim iki kagitta laboratuvara gitti tekrar laboratuvara gittigimde coktan gondermisler kagitlari😞
edaaay37 aysegulpolat121 ben özele normal muayene gibi gittim kafama takılan soruları sordum ense kalınlığı, burun kemiği gibi. Devlette 2 li tarama için kan verdiğimi söyledim tekrar istemedi doktorda sadece 1000 tl muayene ücreti ödedik.
Htccndn aysegulpolat121 yok canım ense kalınlığı iyi dedi ama yinede 2li test yaptırmak istersen yaptır dedi bende o yüzden yaptırdım