Bende sürekli yanma ve akıntı vardı kürtaj olduğumdan beridir.Soğan suyunu enfeksiyona iyi gelir belki diye denedim.Adetimin 4.günü başladım.13 gün içtim.Ovulasyon ile takip yaptım aynı zamanda ama yumurtlama göremedim.Soğan suyundan bu ay yumurtlama olmadı diye düşündüm bıraktım.kasıklarım çok ağrıdı kesin kist oluştu falan diye kendime kızdım .Doktora gittim.Rahminde kalınlaşma var hamile olabilirsin kan ver dedi.Pazartesi kan verdim beta 67 çıktı şok oldum.Soğan suyu gerçekten Şifaymış 🌼 Kist falanda olmamış arkadaşlar korkmayın.Korkuyorsanız da 15 gün tamamlamayın.