Derennn700 Kızlar transfer için neler yapıyorsunuz benim dondurulmuş embriyolarım var o yüzden bu kez yumurta toplama olmayacak sizler ne aşamadasınız
Fatoss994 Derennn700 benimde dondurulmuş üç adet embriyo var dinlendirme yaptık bugün adetim oldum bu adetten sonra transfer için hazırlığa başlıcaz eylül sonu gibi transfer olacak bir aksilik olmazsa süreç nasıl ilerleyecek bilmiyorum merakla bekliyorum
Derennn700 Ben bu kez iki tane embriyo koymayı düşünüyorum acaba iki tane olunca daha mı yüksek ihtimal oluyor
Fatoss994 Derennn700 Allah gönlünüze göre versin inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bizde bebişlerimizi
Derennn700 Fatoss994 canım büyük ihtimal adetin 20. Günü olur transfer öyle planlıyor aşağı yukarı tabi herkesin farklıda olabilir umarım sende hayırlısıyla alırsın kucağına başarısız denemen oldu mu hiç
Babycans Derennn700 Estrofem corasprin folbiol kullanıyorum ,maslak Acıbadem sen hangi hastanede yapıyorsun hangi ilaçlar ?
Derennn700 Babycans canım benimde Şuan lucrin deposit diye bir iğne vurdum bir aylık iğne kullandığım bişey yok daha adet olmadım adet olduktan sonra estroferme başlayacam Gaziantep nova fertli doktorundan memnun musun yoksa
Feroo Canım bende 13 Eylül’de transfer oldum 25 Eylül tahlil günüm heyecanla bekliyorum bu 3. Deneme inşallah hayırlısı olur dua eder dua beklerim 🥰🌺